Over UCare4

UCare4® werd opgericht door een paar ‘UCare4ianen’ die eenvoud wilden brengen in de onnodig ingewikkelde wereld van veiligheid- en inspectiesoftware. En we wilden het doen met een product dat gebruiksvriendelijk, betaalbaar was voor iedereen en waarbij je altijd ‘In Control’ bent. We zijn gegroeid, maar we vergeten nooit dat we ooit de kleine jongens waren en blijven trouw aan de visie om gebruiksvriendelijke, betaalbare veiligheid- en inspectiesoftware te leveren. Wij zijn de langverwachte marktverstoorders, de ware cloudprovider, de geest in een fles.

Onze passie en drijfveren

We streven naar een duurzame, veilige en gezonde omgeving voor elk individu door alle kwaliteits- en veiligheidscontroles op een plezierige en eenvoudige manier te borgen waarbij onze partners altijd zelf in control zijn. Onze daden zijn gegrondvest op de absolute overtuiging dat:

  • het ontwikkelen en het delen van kennis een absolute voorwaarde is voor het samen succesvol zijn;
  • artificial intelligence (predictive maintenance) en IoT een voorwaarde is voor het bereiken van deze doelstelling;
  • vanuit een single source benadering en algorithmisering de partners geadviseerd  worden.

UCare4 - Compliance Management Software Systeem

Wanneer het nu gaat om aan de wettelijke normen of aan milieu, voedselkwaliteit of gezondheid en veiligheid te voldoen, er is geen ruimte voor fouten! Dat is de reden waarom compliance software zo cruciaal is voor de veiligheid en gezondheid van uw cliënten, bezoekers of medewerkers. Naleving moet nooit aan het toeval worden overgelaten. Geborgde kwaliteits- en veiligheidscontroles houd je werkomgeving, producten en apparatuur veilig en betrouwbaar. Gemiste of genegeerde inspecties – het risico van een onveilige omgeving of product – is onacceptabel. UCare4 is het instrument voor compliance-professionals om te zorgen dat de inspectienormen voor gebouwen, apparatuur en producten worden vastgesteld en nageleefd. UCare4 is het meest complete online logboeksysteem dat medewerkers gebruiken om een veilig en gezonde omgeving te garanderen op een zinvolle en tijdbesparende manier, de kosten te minimaliseren en de kwaliteit en levensduur van apparatuur te verlengen. Zowel vanaf de PC als vanaf een mobiel apparaat. Werkzaamheden worden rechtstreeks in het portaal gereed gemeld waardoor de medewerker vanaf elke werkplek de inspectie gereed meldt.

De Praktijk

Mist u ook de werkbonnen van de installatiewijzigingen in de logboeken?
Moet u ook zoveel moeite doen om lijsten op te bergen en laboratorium uitslagen te verwerken?
Elke gebouwbeheerder herkent het wel:

  • Logboeken zijn kwijt of niet op orde.
  • Geen zicht op de voortgang van de werkzaamheden.
  • Wijzigingen zijn niet terug te vinden.
  • Centraal beheer met decentrale uitvoering.
  • Wie is waar verantwoordelijk voor.
  • Voldoen we wel aan wet en regelgeving.

We moeten van alles registeren, maar wat gebeurt er mee? Al deze zaken zorgen ervoor dat er te veel tijd en geld wordt
verspilt aan werkzaamheden die niet bijdragen aan het doel, namelijk een veilig en gezond gebouw voor bezoekers en medewerkers.
Tijd en geld kan beter besteed worden.
Maar hoe?

Digitaal logboek beheer is de oplossing

UCare4® biedt oplossingen voor de praktijkproblemen in de vorm van:

  • Online digitaal logboekbeheer
  • Automatische voortgangsbewaking
  • ketenintegratie
  • Registratie bij de bron
  • Management informatie in één oogopslag

De alarmfuncties zorgen voor herinneringen bij norm- of tijdsoverschrijdingen.
De escalatiefuncties informeren desgewenst de beheerder.
Acties worden vervolgens uitgezet, bewaakt en verwerkt in het digitale dossier.

koeltoren logboek
Informatie aanvragen